ik rook niet.. nooit wat geprobeerd ook. vind het sowieso al een nare lucht en ik ben bang dat als ik ooit nog eens probeer dat ik over mn nek ga ofzo
drugs doe ik ook niet. ik ben wel eens nieuwsgierig hoe het nou is om stoned te zijn

maar ik wil niet roken. pillen e.d. denk ik al helemaal niet aan. kwil nog wel eens spacecake ofzo om het toch maar eens te proberen
en alcohol tsjah, paar jaar terug dronk ik met het uitgaan vaak wel aardig wat. dat is nu veel minder (zowel mate van uitgaan als mate van alcohol gebruik) maar nu drink ik thuis ook regelmatiger, samen en lekker wijntje bijv.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Drink wel alcohol, best wel regelmatig, mede doordat ik in de horeca werk, het is al snel een gewoonte geworden na t werk ff te blijven hangen en een paar rosétjes te drinken, of waar ik dan ook trek in heb die avond.
|
nu je het zo zegt herken ik dat ook wel.. ik heb ook jaren in de horeca gewerkt en dan namen we na het werk ook vaak een glaasje. dat is er nu ook niet meer bij.
we hebben toen zelfs eens een soort info ochtend(!) gehad waar we allerlei soorten drankjes (voornamelijk de duurdere) geproefd hebben

dus een slokje ofzo he, niet dat we om 10 uur sochtends lazerus waren