Onderwerp: koekjes
Enkele bericht bekijken
Oud 14 January 2005, 21:53   #3
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Zo lang verhaal Maar als ik het zo lees denk ik dat je [grootmoederstijl]je hart moet volgen[/grootmoederstijl]
Als je het trouwens alleen hebt uitgemaakt met dat eerste meisje omdat je haar niet mooi genoeg vindt, vind ik dat persoonlijk een beetje kortzichtig. Dat had je je vantevoren ook kunnen bedenken, of had je toen je ogen in je broekzak zitten soms? Vooral niet eerlijk naar dat meisje toe, omdat jullie naar jouw zeggen wel een goede band hadden en over veel dingen hetzelfde dachten.
Afijn als je dat andere meisje leuker vindt, zeg het haar dan gewoon, misschien vindt zij jou wel net zo leuk als jij haar. En anders is het jammer voor jou, als jullie echt zo'n goede vriendschap hebben zullen jullie er wel overheen komen denk ik. Succes anyway.
bedankt voor je reactie....je hebt gelijk met wat je zei ivm " had je toen je ogen in je broekzak zitten soms" het was grotendeels zo, ik probeerde mezelf te overtuigen om net alsof te doen dat het uitzicht me niets kon schele...maar vervolgens ben ik daar anders beginnen over denken... met alle gevolgen van dien...ik vind het zelf niet zo mooi naar dat meisje toe...maar dus,..het is nu zo...en ik beschouw het als 'passé' hoewel het me deels dwars zit....en wat dat ander meisje betreft, je hebt waarschijnlijk gelijk, als er effectief een goed band is, zou men de moeten kunnen overheen gaan in geval van 'ramp' bij wijze van spreken..ik kreeg meermaals dezelfde reactie als jij maar dan van vrienden...maar , ik denk dat ik het allemaal maar best vergeet...en verder naar de sterren staar....