Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cruisader
nou wie kent het niet he de tsunamie wel wie denkt wat nuttigs te weten te zeggen doe het dan
al begrijp ik niet hoe die mensen kunnen blijven staan als er zo'n muur van water op je komt dan zeg je toch niet "ooh, mooi vlug een foto nemen!"
of ben ik mis?
|
eerst en vooral denk ik er zo over; dit is maar een natuurramp die voorkomt zonder dat je er iets aan kan doen..infeite kan je ook spreken van dikke ' pech '... dit is nu eenmaal zo...wat wil je meer weten ? dat het beter zal gaan ? waarom niet...maar waarom wel ?....die mensen dacht waarschijnlijk op dat moment niet aan hun leventje ... ze dachten waarschijnlijk enkel aan lol maken en lol opslagen zodat ze er later van konden genieten ...maar infeite wisten ze niet dat ze hun ticket hadden voor t'ander wereld...die mensen wisten dus niet wat het was en dachten niet aan een ramp...maar plots werd hun 1ste vage gedacht die ze onbewust gedacht hadden(ramp) realiteit....
enzo gaat het eenmaal in een stom mensen leven.....hoewel elke mensen leven nutteloos is...