Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
ik heb verschillende malen het haar trachten te zeggen , dat ik dus op haar verliefd ben...maar dat mag gewoon niet...het is zo, dat er een sterk band zit tussen ons..en we dus zeer goede vrienden zijn...en moest ik het dan uitendelijk toch zeggen , dan vrees ik dat onze vriendschap daar onder zou lijden, en dit wil ik dan ook niet...helemaal niet, dit zou ik dan zeker niet aankunnen,...
|
heb hiero ongeveer 't zelfde voor..bij mij is't namelijk zo dat ik ook al lange tijd gevoeles heb voor men beste vriendin en 't heeft ook wel even geduurd voor ik er achter kwam en 't geloofde (vreemd genoeg). ik heb ervoor gekozen om't haar niet te zeggen en te wachten enneuh..wel nu is't contact ferm aan't verwateren (balen!). misschien was dit ook gebeurd ook al had ik't haar gezegd en had ze mij afgewezen, weet ik natuurlijk nooit, maar als ik 't opnieuw kon doen zou ik er vol voor gaan! want haar missen is niet zo leuk. weet niet of jouw situatie helemaal dezelfde is als mijne, maar misschien ben je er wel iets mee