Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaByMaN
De makers tegewoordig denken alleen nog maar aan graphics, maar verhaallijnen en gameplay word telkus slechter. Ik merk ook dat je veel sneller uitgespeeld raakt op de nieuwe spellen.
|
mja tegenwoordig draait t alleen nog maar om de graphics, je hebt steeds betere videokaarten nodig om een nieuw spel te kunnen spelen en de spellen worden qua speeltijd (in singleplayer) steeds maar minder en dat stoort me best wel. als voorbeeld neem ik Leisure Suit Larry: Cum Laude: 4 cd's maar in 1 dag kan je m uitgespeeld hebben en de graphics zien er erg goed uit. ander voorbeeld is Half-Life 2: zwaar mooi spel (persoonlijke mening en als je alle graphische opties op maximaal hebt staan) maar daar ben je ook te snel mee uitgespeeld. met al die games van vroeger was je tenminste dagenlang bezig zoals, Settlers, Mega-lo-Mania, Dungeon Keeper, Baldur's Gate, etc, etc, etc. nu gaat dit vooral over de pc, maar de pc is dan ook het ergste aan toe met dat soort dwaasheden. ik heb ook weinig verstand van games op de consoles, behalve die van de PS2 hoewel ik daarop bijna alleen maar RPG's op speel (die zijn dan wel weer groot) en een enkele actiespel (GTA SA). is t eigenlijk ook zo erg op de Xbox en de Gamecube of valt dat reuze mee?