het tweede. een vrije relatie dus.
dat komt denk ik omdat ik erg moeilijk van mensen ga houden of me gehecht voel, erg lastig om uit te leggen, maar ik ben meer iemand van momenten, en die vastigheid beangstigd me ook, de verantwoordelijkheden die je dan wel of niet opgelegd krijgt brr krijg ik de rillingen van over men rug, en of het echt zo is of niet dat laat ik in het midden maar ik krijg het gevoel wel

en dan maak ik het weer uit omdat ik me niet prettig voel , ik ben dan ook nog nooit echt verliefd geweest, waarom, weet ik niet. het is nou eenmaal zo, kun je tegen vechten, zeker, maar ergens voelt dat niet goed dus heb ik het maar geaccepteerd
en daarbij geloof ik neit dat een mens monogaam kan zijn, ik zou er niet wakker van liggen als mn vriendin met een ander naar bed zou gaan omdat het me meer om het gezelschap gaat dan het bezitterige, plus als ik een kans krijg om met iemand naar bed te gaan doe ik het, wat moet je dan met een ''vaste'' relatie.
sex is een bijkomstigheid, dat vind ik tenminste, plus je lijf doet soms dingen waar je geest later spijt van krijgt, waarom moet je daar regels aan verbinden? en omdat de rest et vind vind jij het ook? nee zo ben ik niet.
ja ik weet het ik ben een aparte