Enkele bericht bekijken
Oud 17 January 2005, 06:51   #6
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
*knip*
Tuurlijk drinkt de jeugd toch wel, maar toen ik 14 was vond ik het echt niet normaal om wodka te drinken.. En al helemaal niet met toestemming van mijn ouders, ze wisten wel dat ik wel eens een breezer of een biertje dronk.. maar elk weekend en in deze hoeveelheden

En zo ging het met de rest van mijn vrienden/leeftijdsgenoten ook, op 3 gevallen na. 1 Van hen heeft een ongeluk gehad met zijn scooter toen hij dronken was en heeft er een lamme poot aan over gehouden, de ander is in handen van een loverboy en er is eentje die nog gewoon naar school gaat.

Nu kun je zeggen dat dit extreme gevallen zijn maar toch denk ik dat risico's toch groter zijn bij iemand van 13 á 14, hoe verstandig diegene ook is. Lichamelijk doet alcohol namelijk ook iets met je, en onderzoek heeft uitgewezen dat alcohol bij kinderen nog schadelijker is.

En BlackTurtle, waarom ga jij toch altijd op de persoonlijke weg bij een discussie? En nu niet beginnen over Chalyken, die dit ook doet, maar daar gaat het nu niet over.
  Met citaat antwoorden