Enkele bericht bekijken
Oud 17 January 2005, 15:20   #19
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Ik denk meer dat het probleem bij de gepeste zit, en dat je daar meer naar moet kijken. Zijn sociale communicatie/zelfvertrouwen is belabberd en daarom wordt hij gepest/buiten gesloten (geen excuus natuurlijk). Owww... Ik hoop niet dat ik aan`t herkauwen ben. Ik wil zo graag iets doen maar durf het ergens ook niet
waarom zou het probleem bij de gepeste zitten? omdat hij niet assertief genoeg is of te angstig is om zelf de pester(s) een halt toe te roepen? is dat dan zijn probleem dat mensen vreselijke dingen tegen hem/haar zeggen/aandoen?

hoe kun je dat nou zeggen, verkapt zeg je gewoon ja t is hun schuld omdat ze er niets aan doen.

dat is nonsense, je moet de oorzaak aan pakken , neit het slachtoffer.

je durft niet, nou dat vind ik dus het slapste excuus tot nu toe, waar ben je bang voor, hoevaak ik niet voor zon groepje ben gestapt met de boodschap van als je zo graag iemand de grond in wil trappen probeer dat eens met mij, kan ik niet meer op 1 hand tellen. ben je bang geslagen te worden? ben je bang af te gaan omdat je het voor iemand op neemt? ben je bang zelf gepest te worden?

nogmaals. waar ben je dan bang voor?
  Met citaat antwoorden