Enkele bericht bekijken
Oud 17 January 2005, 15:30   #8
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Het "ik wil je op je bek slaan" druipt gewoon van deze post af

Nee kijk met mijn post bedoelde ik dus datk het helemaal nt normaal vind hoe ze haar leven in haar posts beschrijft.(nachtwerk in café + drinken aan 14jr). Maar zij weet hoogstwaarschijnlijk wel goed genoeg dat mijn post sterk overdreven was

En datje door het verbieden van wangedrag je kinderen in het verderf stort vindk echt een serieuze drogstelling
valt het op ja?

ow dat is al heel wat anders dan haar een go go danseres in dienst van haar vader te noemen, en nu snel terugkrabbelen op het feit dat het overdreven is, ja dat doe je, en pas als iemand je er op wijst, dat is neit overdrijven dat is de pussy way out.

ik heb het niet over verbieden van wangedrag, wangedrag zoals jij in dit geval het drinken van alcahol noemt, komt wel voor, maar ik zeg dat je met het totaal verbieden jezelf in een moeilijke positie manouvreert als ouder zijnde, kijk eens goed in de spiegel, als jou ouders zeiden, bijv. je mag niet in de oude leegstaande kerk komen. dan deed je het stiekem toch. en vertelde je het niet. met als gevolg dat als jij daar zou vallen niemand weet waar je bent, want hij zou zeker neit in deoude kerk zijn want hij heeft beloofd dat hij er nooit zou komen, snap jij wat ik bedoel?

als je ouders hadden gezegd, zeg het als je naar de oude kerk gaat want dan weten we waar je bent voor het geval dat er wat mis gaat omdat het daar heel gevaarlijk is, is het voor jou niet zo interresant meer om erheen te gaan, en je ouders hebben je gewezen op het gevaar.

nog 1 x dan, in banen leiden is altijd beter dan verbieden, omdat je met verbieden je grip op zaken verliest.

en hou eens op met altijd dingen zoals drogreden , generaliseren of hokjesgeest te roepen, ik word daar zo schijtziek van, ipv met grote woorden te komen, geef gewoon eens antwoord.
  Met citaat antwoorden