Enkele bericht bekijken
Oud 18 January 2005, 02:02   #3
Denden 100 piek
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
vet, je staat in een blad ennuh, zoiets is wel een goede zaak, al is t dan maar een mening

anyway, ik zal wel eens de demo uitproberen dan (als ik klaar ben met de game waar ik momenteel mee bezig ben), ook al was ik sowieso al een gamer kan je me uitleggen wat voor game t nu precies is? van die trailer en de reviews wordt ik ook niet erg veel wijzer van (iig op dit moment).

waarom zijn er trouwens mensen bezig met een flashmovie van anderhalf uur?
Sorry ik was ff vergeten erbij te zetten dat het om een flashmovie ging dat gebasseerd is op BG&E, en hij zal zo lang duren omdat ze zulke grote fans zijn van de game lijkt mij. En wie weet zal het Ubisofts aandacht trekken. En wat voor game het precies is? Tja, de reviews zijn vaag(met name de mijne in de reviewtopic), omdat het moeilijk uit te leggen is. Je moet foto's nemen van alle levende wezens op de planeet voor geld, sneaken om voorbij bewakers te komen(veel stealth in dit spel), racen voor parels(betaalmiddel), vechten, vliegen en het spel volgt een mooi verhaal met boeiende characters. en dit allemaal samengevoegd tot een mooi geheel. Ik ben heel slecht in uitleggen, maar ik weet wel dat je het op z'n minst een keertje geprobeerd moet hebben. Als je het echt niks vind,...tja, dat kan.

En ja, het is en blijft maar mijn mening, dat klopt. Maar ik hoop dat steeds meer mensen deze mening gaan delen. Ik verwacht niet veel, maar uitproberen kan geen kwaad toch mensen?

Voor de geïnteresseerden: BG&E PC: 6.99€ bij Intertoys en 7.50€ bij Bart Smit.
BG&E consoles: 17.50€

Laatst aangepast door Denden 100 piek : 18 January 2005 om 02:08
  Met citaat antwoorden