hahaha
dit is echt hilarisch.
dat vrouwtje word boos omdat een gast het lef in zn flikker heeft om gewoon een portier los te trekken en het tasje te pakken, ze zet de auto in de achteruit en drukt m plat tegen een boom, haar eerste reactie : de auto in zn vooruit en gillen dit was niet de bedoeling echt niet.
maar wat zeggen de omstanders, ze heeft er wel 5 keer overheen gereden.
dat is vreemd, heel vreemd, zeker als ze er dan ook nog bij vertellen dat het zo'n goeie jongen is, nooit wat mee, echt hij was zo aardig altijd.
waarom kwam die dan net bij de rechter vandaan wegens gewapende overval?
ja maar dat doet die anders nooit, eurrhh...okee??
maar vinden jullie niet dat het een beetje zijn eigen schul was omdat hij op de 1e plaats gewoon een tasje bij iemand uit de auto steelt terwijl diegene er nog in zit? daar is lef voor nodig, lef en een totale lak aan de maatschappij.
dat is neit waar hij is altijd zo'n lieve jongen en nou is hij vermoord.
ALSTJEBLIEFT IK KAN WEL KOTSEN DAT SOORT MENSEN GADVERREDAMME, EN NU EEN STILLE TOCHT OOK NOG< SINDS WANNER VERHEERLIJKEN WIJ CRIMINELEN NOU???
ze had er een paar keer over heen mogen rijden van mij part, ja dat zeg je zeker alleen omdat het een jongen van noord afrikaanse afkomst is, nee, helemaal niet, dat had ik ook gezegd als het een blanke of een chinees was. ik ben namelijk geen racist maar een realist jij begaat een fout en er zitten consequenties aan verbonden, voor de 1 is dat celstraf en voor hem was het de dood,hij had en consequentie kunnen verwachten en hij wist dondersgoed dat die er was want hij is al eerder gestraft voor zn acties, maar ik krijg wel het idee dat jullie hier de racisten zijn. wij de smerige blanken die varkens op eten en onze oksels niet scheren, varkens dat zijn wij, en dat is me al naar het hoofd gesmeten. als ik daarmee nou eens aangifte ging doen, wedden dat ik op t buro uitgelachen word.
als theo van gogh word afgeslacht gaan er 200 mensen de straat op, het intereseert de allochtone gemeenschap geen reet. ja als de moskee's worden verbrand , dan de slachtofferrol direct uitdragen, en nu, alweer. bah. neem verdomme eens verantwoordelijkheid. ja, ook als gemeenschap.
maar let op mijn woorden, nu er een fukking draaideur kutcrimineel platgereden word door zijn eigen slachtoffer van beroving gaat de hele gemeenschap de straat op.
bah.
|