Enkele bericht bekijken
Oud 21 January 2005, 16:36   #28
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Ach ik snap niet dat mensen zich (WEER) zo mee laten slepen door zo'n figuur die maar wat gaat roepen. Mensen vergeten dat je op een partij stemt en niet op een man. Je zag bij de LPF toch ook al dat Pim helemaal niets achter zich had zitten. Ook weet hij niet meer uit te brengen dan 'moslims dit..moslims dat' De politiek bestaat wel uit iets meer dan dat!Wilders is gewoon weer een hype en over een tijdje is iedereen hem vergeten.
Ik hoor de cda/vvd/d66/pvda ook nergens anders meer over praten dan normen en waarden. Mensen zien gewoon onrecht op straat en een politiek die zo slap is, ik vind het logisch dat de mensen razend zijn. Maar daar zul jij wel helemaal niets van begrijpen. Maar wilders heeft echt wel over meer dingen een mening aangezien hij al een paar termijnen in de kamer zit. In tegenstelling tot pim heeft wilders wel de tijd om mensen voor zijn partij te selecteren, ook heeft hij veel meer (international)politieke contacten dan pim had. Ik denk dat hij een goed team op de been kan brengen, hij moet alleen de idealisten van de profiteurs weten te onderscheiden Ik denk dat al die mensen die de lpf 26 zetels hebben gegeven in 2002 echt niet zomaar vergeten waarom ze dat deden.

En dat het alleen maar over moslims gaat, dat is natuurlijk niet zo gek. Alles wat er in het nieuws komt gaat er over, sla de krant eens open, kijk naar de criminaliteitscijfers. Natuurlijk houdt veiligheid en migratie de mensen bezig, ze zien dagelijks de vruchten van 30 jaar slap beleid. Dus dan zou je daar als politicus jezelf niet mee bezig mogen houden? Alleen omdat het onderwerp een hype zou zijn. Wilders meent tenminste wat hij zegt, dat kan je niet zeggen van bijvoorbeeld de pvda, die nu ook opeens beginnen te pleiten voor een migranten stop, terwijl 4 jaar terug de grenzen niet open genoeg konden. Dat is 1 van de 100 redenen dat ik geen vertrouwen meer heb ik de gevestigde partijen.

Conclusie: waarom zou je niet op wilders stemmen als je het met hem eens bent? Nooit geschoten is altijd mis en als je nu gewoon weer vvd gaat stemmen, dan zullen ze gewoon weer op de oude tour doorgaan.
  Met citaat antwoorden