Enkele bericht bekijken
Oud 21 January 2005, 23:30   #33
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Onbegrijpelijk dat die vrouw nog steeds vast zit. Het is werkelijk godsgeklaagd dat rechtssysteem in dit land.

Moet je je voorstellen. Je komt hier in Nederland wonen, steelt alles wat los en vast zit, pleegt gewapende overvallen, laat je via je broer, die je een vals alibi geeft, weer uit de bak krijgen en het eerste wat je doet is iemand haar tasje pikken..

Het ergste van alles is nog het feit dat de politie zo'n gast niet vast kan houden wanneer het ervanaf druipt dat iemand een vals alibi geeft. Ongelofelijk gewoon, maargoed. Dit is welicht een beetje selectieve verontwaardiging want hoeveel mensen zitten er wel niet wél onterecht vast. Maar dan nog, dit is gewoon een veelpleger, simpel zat. Ik was ook door het lint gegaan, van mijn spullen moeten ze gewoon afblijven. Groot gelijk dat vrouwtje als je het mij vraagt.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden