Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
de bassist van mn eerste bandje (6 jaar geleden) had er een. Ik vind het ding echt superlog. Veel te dikke hals, veel te dikke snaren . De snaren sets voor een 5 string zijn nog een teringduur ook. Als je niet van plan ben om in zo'n nu-metal band te gaan spelen zou ik lekker een gewone 4-string van ibanez kopen. of beter nog een mooie fender percission bass.
|
wel wel wel,.... infeite moet je er niet zo zeer van hebben ...klopt ? wel infeite krijg ik binnenkort zo eentje van mijn moeder, ( na lang te hebben gezaagd....ni zo lang infeite)en het is mijn bedoeling niet op een band op te starten, hoewel ik er zeker niets tegen zou hebben, maar t'is niet echt mijn bedoeling....dis zou gewoon zijn om op men eentje te kunnen spelen en die ' freak geluiden na te bootsen ' ......
ik moet eerlijk zijn dat ik er niets van kan, ik kan wel gewoon gitaar spelen....maar dus bass gitaar niet, ....binnekort ga ik misschien lessen volgen, tenzij ik denk dat ik het zonder ook zal kunnen...en me dan enkel ga moeten content stellen met 'slaps' hoewel dit best klinkt.....maar nog een vraagje..zijn dikke snaren misschien moeilijk te bespelen? ..nochtans lijkt me dikke snaren best gemakkelijker.... en is het geluid even goed al je ka horen bij 'korn' .?