ik heb wel een paar keer bij een oom en tante van me opgepassen,ik relax op de bank zitten,, huh, waar zit ik nu weer op dan, half tussen de kussen verstopt, een zweep, ik een keer mee slaan in de lucht *SWOOOP* komt mn nichtje er aan, dat was de zweep hé ik euh ja, ja die is van pappa en mamma, euh okee.
later op de avond stoeien met mn neefje, maar hun hebben 2 grote joekels van honden, en als ik zeg groot bedoel ik enorm, afgericht ook, erg waaks, en ze doen er pakwerk mee, killers dus, ineens staan ze voor me, lippen opgekruld in een niet al te vriendelijke glimlach * GRRRRRR* okeej, neefje weggetild, ga jij maar ff heel rustig zitten, de glimlachen verdwijnen weer, maar om er zeker van te zijn dat ik hun kroost niet lastig val word ik ingesloten, 1 gaat op mn voeten liggen, de ander totaal over me heen, en als ik m weg probeer te duwen, weer gegrom, gewacht tot mn neefje naar bed ging en toen met ietwat geweld die hond van me af gesmeten.
zo behandeld mn oom ze ook dus zijn ze het gewend.
aah rust, ff tv kijken nog, laat ik eens naar bed gaan, ik loop naar de gang, waar ik eerst langs mijn neefje en nichtje hun slaapkamers langsmoet alvoor ik bij de slaapkamer van mn oom en tant ben, maar wat ligt daar voor de deur van de eerste kamer doe eens een gokje, jahoor twee waakse joekels met de lipjes naar achteren, erdoorheen gebulderd EN NOU ALLEBEI OPROTTEN EN HEEL SNEL. de een aan zn nekvel de kamer ingesmeten en de ander met een trap onder zn kont weggestuurd.
zo rust, ik kom de slaapkamer binnen staat daar een groot houten kruis, een sm kruis, zoeen waar je jezelf aan kunt laten vastketenen euhhh....okééé dat kan. iedereen zn ding toch
lekker slapen, maar nee hoor, ineens a;lsof ze wid zijn geworden, twee honden op bed helemaal gek, stoeien met die honden op bed, worstelen met 2 honden, wat apart
al met al, een rare avond