Enkele bericht bekijken
Oud 24 January 2005, 16:28   #17
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Hmm, dus volgens jou kan alleen iemand met een geweld-verleden respect afdwingen? Ik denk dat leraren respect verdienen om wat ze te vertellen hebben en niet om hun houding er zijn leraren die zien eruit als een rare geitewollensokkensabbelaar maar hebben hele interessante verhalen waardoor je toch respect voor die gene krijgt.
dat klopt, maar helaas werkt dat niet altijd zo dat zou jij meoten weten, vooral met de lagere nivo's en ik probeer ermee te zeggen dat zoiemand zonder wat te doen respect af kan dwingen, ik weet nog hoe wij met sommige leraren omgingen, en dat gaat echt buiten alle perken, maar toen ik in borculo(jeugdinternaat) tercht kwam, daar stonden dat soort figuren voor de klas, en geloof me, dat gaat heel anders.

je hebt wel gelijk hoor, maar ik ben iemand die van stalen discipline houd en dat kan een geitenwollensokkensabbelaar me niet opleggen.

en een verhaal kan iedereen vertellen, het is de persoonlijkheid die respect verdient, neit de manier waarop iemand een verhaal vertelt.
  Met citaat antwoorden