Klacht : geachte mevrouw / mijnheer,
Ik wil bij deze graag een klacht indienen over de bereikbaarheid van mijn
postbank.nl. Het gebeurt namelijk nog al eens dat ik enkele onderdelen van mijn
postbank.nl of mijn postbank.nl in zijn geheel niet kan gebruiken. Nou kan dit
natuurlijk een nekele keer voorkomen. Maar het gebeurt nu toch wel met een
redelijke frequentie, en nu is bij mij dan vandaag het moment aangebroken dat ik
er een klacht over indien. Ik moest namelijk dringend een overschrijving doen.
Helaas kan ik dit nu al vanaf vanmiddag 1600 uur al niet doen.
Met vriendelijke groet,
Geachte klant,
Het spijt ons dat u Mijn Postbank.nl niet heeft kunnen bereiken en daardoor geen
betaling uit kon voeren.
De afgelopen periode is er massaal gereageerd op het aanbod gebruik te maken van
Mijn Postbank.nl. De omvang van deze reactie is overweldigend en heeft dan ook
invloed op de bereikbaarheid. Hierdoor is Mijn Postbank.nl tijdelijk, met name
in de avonduren, moeilijk of niet bereikbaar. Onze excuses hiervoor.
Op dit moment doen wij ons uiterste best om de bereikbaarheid van Mijn
Postbank.nl zo spoedig mogelijk te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Hr. A.L. Westerhoff
Manager Contactcenter