Enkele bericht bekijken
Oud 28 January 2005, 21:45   #21
Berend
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Haha ik was ook het grootste deel van de tijd op de hoogste etage. Het enige goede aan de avond (naast mn eigen vrienden dan) was de muziek, daarom ben ik ook gebleven.
Wat vind jij van de rest van de dingen die ik noem dan? Wachttijden/nauwe ruimten/publiek.
Wachttijden : Wil je niet wachten ? Ga om half 12. Maar dan is het nog heel rustig en dan gaat men niet. Kom je later en moet je wachten ? Tis je eigen keuze, niet zeiken. Tis niet zo groot als het paard, dus dat kan je verwachten.

Nauwe ruimten : Geen last van.

Publiek : Ook geen last van. Het zijn allemaal studenten (je hebt ov nodig om binnen te komen) Er lopen veel lekkere meiden rond,de muziek is goed, sfeer is gezellig en biertje is 1 euro

need i say more ?

Het enige waar ik het mee eens zou kunnen zijn is de nauwe ruimten. Maar ik let daar gewoon niet op, sorry.

edit : hmm.. sorry ben niet echt mezelf zie ik alweer.
Mijn excuses. Mocht ik je ooit tegenkomen in de asta met je vrienden zal ik het goed maken met een rondje.

Ik heb gehoord dat de asta binnenkort gaat stoppen, maar weet niet of dat echt zo is.
Anyway, naar mijn mening, is het 1 van de weinige locaties (de enige) waar je gezellig kan dansen, waar jongeren komen en de prijs nog beetje normaal is (tenminste, op de donderdagavond in den haag) Paard vind ik alternatief (geen top40 muziek en wordt me beetje veel geblowed) met apart publiek, maar is ook wel aan te raden.

Voor de rest is er zo fucking weinig in Den Haag

Laatst aangepast door Berend : 28 January 2005 om 22:00
  Met citaat antwoorden