Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Berend
Wachttijden : Wil je niet wachten ? Ga om half 12. Maar dan is het nog heel rustig en dan gaat men niet. Kom je later en moet je wachten ? Tis je eigen keuze, niet zeiken. Tis niet zo groot als het paard, dus dat kan je verwachten.
Nauwe ruimten : Geen last van.
Publiek : Ook geen last van. Het zijn allemaal studenten (je hebt ov nodig om binnen te komen) Er lopen veel lekkere meiden rond,de muziek is goed, sfeer is gezellig en biertje is 1 euro
need i say more ?
Het enige waar ik het mee eens zou kunnen zijn is de nauwe ruimten. Maar ik let daar gewoon niet op, sorry.
|
Wachttijden: Wisten wij dus niet, als we dat hadden geweten (fucking 2 uur is echt niet normaal) waren we nooit gegaan.
Publiek: Tja vooral eerstejaars dan of mbo moet ik toch zeggen, gezien de leeftijd. Iig niet echt interessant vonden wij

. En jij hebt vermoedelijk geen last van opdringerige allochtone jongens (mijn excuses voor de generalisatie). Trouwens in die zalen beneden was dat een stuk minder (meer mijn type mensen), jammer dat ze daar dan weer minder (naar mijn mening) dansbare muziek draaien, maarja misschien moet ik maar es accepteren dat de muziek die ik relaxed vind bij uitgaan vaak opdringerige (allochtone

) types aantrekt waar ik niks van moet hebben.
Biertje 1 euro valt niet onder publiek

maar is idd wel relaxed. Alleen was ik gister een van de bobs dusja

.