Onderwerp: !!!Vieze leraren!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 3 February 2005, 18:57   #23
BlackTurtle
Guest

Standaard

toen ik in groep 6 zat schold ik mijn toenmalige lerares uit voor kutwijf, haar reactie daarop was mij op de grond te gooien en me in mn buik te trappen, meerdere keren ik schat zon 5-6 keer.

ze werkt daar nogsteeds.

ik sloeg ooit eens een jongen in de klas zijn neus plat op zn hoofd, en de enige reactie van de betreffende gesch. leraar was : Ja dan moet je maar niet altijd zo vervelend doen.

ik gooide in de pauze een dartpijl bij een gast vast tot de schacht in zn rug, nadat hij op mij gooide, later bij de leraar, maakte de leraar het grapje tegen me: wel een 180er hé , hahah.

we hebben op t internaat eens de leraar de klas uitgewerkt een tafel onder de deurkruk, en van 11 tot 16 uur in de klas gezeten , blowen, roken, eten. auwehoeren, maar ze konden er niet in, uiteindelijk de tafel dr maar weer onderweg en een paar dagen nablijven en strafwerk.

ik heb de dochter van mn gymleraar gedaan

een leraar op de lagere school gooide met een borstel op me, die beantwoord met een stoel.

ik heb in totaal 8 scholen gehad, ik kan je verhalen vertelllen over school, niet normaal meer
  Met citaat antwoorden