Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Era
Ik had een aardrijkskundeleraar van in de twintig die een kip na ging doen in het lokaal.
|
Onze leraar wiskunde beeldt altijd heel spastisch functies uit. Om een parabool na te doen gaat hij eerst door zijn knieën en maakt hij een sprongetje terwijl hij vanuit "de top" vertrekt en zo stijgt naar oneindig. Om nog maar te zwijgen over hoe hij de sinusfunctie uitbeeldt ...
Onze leerkrachten Latijn zijn wel altijd al coole menschen geweest.
- 1ste en 2de jaar: "*kucht*Er zit een vlieg in mijn mond ... *wacht even* *kucht opnieuw* *raar gezicht trekt* ik heb ze doorgeslikt ... achja, zal wel geen kwaad kunnen zeker?"
- 3de jaar: kon echt zo goed uitwijken. Over elke personage in een verhaal kon hij een lesuur lang vertellen.
Hij liet muziek horen tijdens de les die te maken had met Latijn.
Zelfs grammatica was leuk bij hem ...
- 5de jaar: Deze houd je niet voor mogelijk. Ze vertelt de helft van haar privéleven en beeldt dat ook uit...
Je zou echt eens een les moeten meevolgen met ons om te weten wat ik bedoel: gisteren hadden we het over Aeneas en Dido die samen in de grot zaten en dat het leek op een huwelijk. Dus is ze uitleg gaan geven over het huwelijk, we zijn uiteindelijk geëindigd met de ideale lengte ...