Onderwerp: vraag!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 6 February 2005, 20:41   #3
forumzwerver
Lid

Standaard

Ik heb precies het zelfde gehad! alleen ik ben pas 13 nu heb ik einderlijk een meid die me leuk vind ze is alleen wel 16.Bij my gingen ze allemaal vragen wil je met haar vooral de vrindinen van haar.Maar uiteindelijk heb ik op msn haar goed leren kennen ik heb het haar gewoon eerlijk gezegd .Maar we gaan nu met de trein naar school maar alle meiden weeeten dat ik op haar ben en zei op my we hebben nog niet maarjha in de trein pakken we elkaars handen enzo vast en dan strelen we over erlkaars benen.Het gaat dus goed maar ze is op 2 jongens my en nog een andere maar ze heeft nu met die andere gehad en heeft het uitgemaakt met die andere Nu heeft ze weer met een andere en ze zecht ook dat ze my leuker vind ze is nu heel verdrietig want ze weet niet meer wat ze moet maar ze wil met my verder zegt ze dit krijg als msn bericht vooordat ze wegging :

ik heb zin om weg te gaan okeej weg van iedereen en alles maar neej dat doe ikk niet weetje waarom jou alleeen voor jou omdat ik zoveel van je hou

Ik weet ook niet wat ik er mee moet maarjah ze vind my ckr leuker dan die andere en dat zegt ze zelf ook maar ze vind het moeilijkk om die andere ook te laten gaan maarjha

Ik zou zeggen dat je haar msn heb als ze die heb teminste goede vrienden worden en dan gaat ze je vanzelf leuker vinden omdat je messchien aardiger overkomt op msn dan op school. Haar vrindinnen vinden my ook niet knap maar ze vind my wel heel aardig dus ze gaan niet op het uiterlijk jagen.Veel sucses jongen
forumzwerver is offline   Met citaat antwoorden