Onderwerp: racisme met kleding
Enkele bericht bekijken
Oud 10 February 2005, 21:36   #25
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
Lekker filosofisch word t hier

Van mij mag je er bij lopen zoals je wilt als ik maar niet verplicht ben er naar te kijken of het leuk te vinden.
Het zijn wel altijd mensen die zich extreem gothic enzo kleden die het vreemd vinden dat mensen je dan aankijken. Ja, dúh dat mensen je dan vreemd aankijken denk ik dan.
Goed, mensen die zich echt gothic voelen enzo, wat t dan ook is, kleed je lekker zo. Maar aandachttrekkers die ook weer aandacht vragen omdat ze te veel aandacht op straat krijgen?
kijk je geeft precies de goede reactie om mijn mening te onderbouwen haha.

Het zijn wel altijd mensen die zich extreem gothic enzo kleden die het vreemd vinden dat mensen je dan aankijken. Ja, dúh dat mensen je dan vreemd aankijken denk ik dan.

En waarom is dat extreem gothic, vreemd? Waarom is het extreem? Omdat de mens volgens andere mensen die schijnbaar op bepaalde vlakken macht hebben vinden dat je aan een bepaalde kleding norm moet voldoen ( laten we het houden op dit onderwerp) om normaal te zijn, wijk je af van deze norm ben je vreemd. Als die dezelfde mensen morgen laten zien dat goth's in zijn, zijn ze niet meer vreemd en is de kleur zwart in! Kunnen jullie je de tijd nog herinneren dat punkers raar waren, in de zomer waren net shirts en topjes in, terwijl dat 5 jaar geleden iig nog vreemd gevonden werd.......