Onderwerp: Slowchat! Deel 18
Enkele bericht bekijken
Oud 14 February 2005, 15:44   #1203
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Vandaag is zo'n dag waarop alles foutloopt ...
Vannacht amper geslapen. De storm heeft me wakker gehouden. Echt de hele nacht onweer en hagel.
Ik weet wel nog dat ik lang voor de spiegel heb gestaan, maar herinner me niet meer wat ik gedaan heb, aangezien ze vroegen wat ik met mijn haar uitgestoken had vanmorgen.
Maar toen was ik dus wel al op school.
Halfweg op weg naar school ben ik lek gereden. Ik zie een leraar die lesgeeft bij ons, vlak voor me afslaan. Ik stond daar dus mooi. 't Was dus naar school te voet en riskeren te laat te komen en dan ook nog eens vanavond te voet naar huis of te voet terug naar huis en te laat komen.
Voor dat laatste gekozen. Gelukkig ben ik mijn mama tegengekomen, dus mijn fiets op slot gezet aan de bushalte en met de wagen naar school. Was nog net op tijd.
Tijdens de middagpauze mochten we niet naar binnen toen het begon te stortregenen, dus gedouched ben ik nu ook al.
En dan nog twee uur mijn best doen om wakker te blijven bij wiskunde.
Tijdens het laatste uurtje mocht ik dan nog mijn spreekoefening doen. Zenuwachtig zoals altijd en heb het flink verpest weer ... zoals altijd. Maarjah.
Ga ik daarnet mijn fiets halen, zie ik dat mijn rekker gestolen is. Voor die ene keer dat ik er hem vergeet af te halen.
Pfff ...