Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ik vind het een beetje overdreven. Stel je voor als dat hier wordt doorgevoerd. Straks heb ik een lekkere chick uit Zweden aan de haak geslagen, en dan trouwen enzo, maar dan mag ze niet bij me in Nederland komen wonen. Veel Denen die met een autochtoon zijn getrouwd zijn genoodzaakt in Zweden of Duitsland te wonen.
Stel je voor als alle landen zoiets invoeren. Dan mag je alleen met mensen trouwen uit je eigen land... phuuu
|
hmm, dat zou niet okee zijn idd, het klinkt als een extreemrechts idee om rassenvermenging te voorkomen.
creepy.
ik vind wel dat de grens gewoon op slot mag.
voor een periode van minstens 10 jaar om de intergratie te bevorderen. en omdat ik t spuugzat ben dat mensen hier komen om misbruik van onze voorzieningen te maken, hoe wil je ooit een land opbouwen als iedereen die t goed bedoelt vlucht en alleen t tuig achterblijft. Zoek het daar maar uit neit mijn probleem, wat wel mijn probleem is is doordat de sociale voorzieningen zo duur worden omdat er grote bevolkingsgroepen allochtonen zijn die niet werken en dus alleen profiteren in plaats van in te leveren zoals iedereen die werkt, de regering nu achterlijke bezuinigingen moet doorvoeren om de boel weer op regel te krijgen.
ach dit is toch een eindeloze discussie waar niemand wat over te zeggen heeft, den haag doet tochwel waar ze zelf zin in hebben.