Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
voor een periode van minstens 10 jaar om de intergratie te bevorderen. en omdat ik t spuugzat ben dat mensen hier komen om misbruik van onze voorzieningen te maken, hoe wil je ooit een land opbouwen als iedereen die t goed bedoelt vlucht en alleen t tuig achterblijft. Zoek het daar maar uit neit mijn probleem, wat wel mijn probleem is is doordat de sociale voorzieningen zo duur worden omdat er grote bevolkingsgroepen allochtonen zijn die niet werken en dus alleen profiteren in plaats van in te leveren zoals iedereen die werkt, de regering nu achterlijke bezuinigingen moet doorvoeren om de boel weer op regel te krijgen.
|
Zo zijn de 7/8 op 10 gevallen misschien wel. Maar het is wel door de migranten dat onze maatschappij niet nog meer vergrijsd.
Door de migratie is de groep actieven groter.
Er zijn er die inderdaad profiteren, maar ik vind het slechts een flauw argument. Als ze een job hebben, klagen de mensen dat de migranten hun jobs inpikken:
"Het was weer die Turk die dit en dat gedaan heeft."
"Weet je door wie ik buiten gevlogen ben? Een Marokaan die mijn plaats heeft ingenomen."
"De vreemdelingen palmen mijn werk in."
En als ze niet werken dan leven ze op ons geld ... ik weet het toch niet hoor ...