Ohh.. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen met je gevoelens gaan spelen!
Maar weet hij eigenlijk dat je hem ziet zitten? Als dat zo is, misschien dat hij daarom die toespelingen richting jou maakt.
Omdat hij het leuk vindt als een ander meisje hem leuk vindt.
Over die opmerkingen die hij naar jou maakt; misschien klinkt dit heel stom, maar soms ga je je die dingen in je hoofd halen. Toen ik een tijdlang verliefd was op een jongen, was ik er ook van overtuigd dat hij op mij was. (voorbeeld: 'Hij vindt me echt ook leuk, want toen hij die rozen voor dat meisje haalde, keek hij echt richting mij om te kijken of ik ook keek!!'

best stom van me) Maarja, als je verliefd bent..

Dus ik zou sowieso even goed nachecken of hij ook echt wat in jou ziet. Want met dit vage gedoe kun je echt niks! :thumbsdown: .
Ik vind het trouwens een beetje stom dat hij jou dan uitvraagt. (hangt er trouwens wel van af op welke manier. Ff als vrienden met elkaar ergens wat drinken? ) Als hij echt met jou verder wil, moet hij het eerst maar uitmaken met zijn vriendin. Want op deze manier houdt hij én jou en zijn vriendin aan het lijntje
Tja, er dus achter proberen te komen wat hij voor jou voelt. En je vriendinnen vragen of zij ook merken dat hij jouw steeds aandacht geeft enzo.
Dan maar verder kijken wat je zou willen. Ik weet niet of je durft om de eerste stap te zetten..
Succes anyway!