En speciaal voor Phit, de artikelen over Alkmaart

Ik dacht trouwens het ultieme programmaboekje gevonden te hebben. Normaal gesproken koop ik alles wat er aan lectuur rondom een duel te krijgen/kopen is. Meestal beperkt het zich tot een vod dat net voldoende leesvoer biedt tot de aftrap, maar bij Alemannia was ik al vaker verbaasd door de hoeveelheid informatie, maar dit boekwerk had echt alles, je kunt het zo gek niet bedenken. 46 A4-pagina's met achtereenvolgens een welkomswoord van de president, een item over de kaartverkoop, een interview met de 'Sportdirektor', een overzicht van deze speelronde, een item over de Elfstedentocht in Nederland, Nederlanders in Duitsland aan het woord over NL-D-ontmoetingen (oa Van Duijnhoven, Maas, Van Marwijk, Van Lent, Oude Kamphuis, Van Hoogdalem, Heeren), daarna het item over Alkmaar, een interview met Roy Makaay, de poules van AZ en Aachen vorige ronde, een interview met Van der Luer, Nederlands-Duitse 'les', een speelbericht van AEK Athene-Aachen, een poster van die wedstrijd in het midden, een item 'typisch Nederlands', interviews met Dieter Hecking en Co Adriaanse, de selecties van beide elftallen met poster, AZ Alkmaar in de Eredivisie, Barry van Galen gepotreteerd, een collumn, statistieken, een Nederlands menu eten, sponsors, ARD over de wedstrijd, fanshop en Aachen die Götter sind mit uns. En dan als afsluiter.. Het Nederlands koningshuis

Wat een ontnuchtering, ik wil mijn pleuro terug