Onderwerp: Winkeliersbeleid
Enkele bericht bekijken
Oud 19 February 2005, 15:34   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Uiteraard niet, als werknemer hoor je je te focussen op de klant; dat is jouw bron van inkomsten.. Dit houdt in dat je je vriendelijk opstelt, groeten en 'meepraten' hoort hierbij. Ondertussen met je collega aan de kassa kletsen over het weekend ofzo niet.
Als een klant duidelijk aan het zoeken is, dan help je hem even. Als een klant wat vraagt, dan probeer je ze veel mogelijk service te verlenen. Meelopen naar het schap, meedenken over een vervangend artikel als het uitverkocht is etc.
Dan maak je als winkel (naast inrichting en prijzen) een extra verschil voor klanten, waardoor ze blijven.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden