Enkele bericht bekijken
Oud 20 February 2005, 21:36   #5739
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Onzin, Tijs, hij draait zich om en die matennaaier van een Opdam blijkt het nu te zijn schiet direct die bal tegen hem aan. Zoiets zou ik zelfs op willen vatten als spelbederf. Wanneer iemand op de grond licht en je schiet de bal tegen die persoon aan dan is dat ook geel. Wat moet hij dan doen? Opgaan in lucht? Meteen aan de kant gaan voor dhr. Opdam?
Dan zijn de tv-beelden wel erg vertekenend tov de werkelijkheid, want over het algemeen ken ik die vervelende trucjes door zo voor de bal te gaan staan ook wel. Als ik Cisse zo voor de bal zie gaan staan dan komt het op mij echt over als bewust de vrije trap te willen frustreren.. Althans, als ik zo voor de bal ga staan is dat de enige reden.. Maar misschien dat Cisse een enigzins aparte motoriek heeft en er helemaal niets aan kan doen.
Verder boeit het me ook echt helemaal niets of het terecht is of niet, maar ik als 'neutrale' tv-kijker had bepaald niet het idee dat Roda op dat moment genaaid werd (bij de eerste goal overigens wel).

Volgens mij had Adriaanse voor de winterstop trouwens al aangekondigd door te spelen bij blessures en 'blessures'... Niet netjes wellicht en zeker niet om wel te verwachten dat de tegenstander het wel doet, maar zo hypocriet is de voetballerij gewoon...