Enkele bericht bekijken
Oud 20 February 2005, 22:36   #5742
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Ik heb er nu weer extra opgelet en Cisse doet het toch echt zichzelf aan, want hij probeert gewoon echt die vrije trap te frustreren. Natuurlijk schiet Opdam die bal bewust tegen hem aan in de wetenschap dat hij dat z'n tweede gele kaart zal krijgen. Maar dat doet niet af aan de totale domheid van zo'n actie van Cisse.. Die eerste gele kaart weet ik niet goed wat ik er van moet denken. Aan de ene kant vind ik zijn armbeweging slaand en onnatuurlijk, aan de andere kant vind ik het nog wel meevallen...
En zo'n van Dijk vind ik dan al helemaal gewoon strontdom, pure domheid en benadeling van je ploeg..
Overigens maakt Kah wel indruk op me, om maar bij Roda te blijven.. Echt een Afrikaans beest, maar dan ook met typische acties in de eigen zestien.

Iets heel anders.. Ik volg Den Bosch natuurlijk ook wat extra en wat het hele seizoen me al opvalt is dat die Uneken zo vaak kneuzig staat te spelen. Vandaag ook weer in de laatste minuut ligt de heer Uneken weer op de grond te kijken (vond ik dus echt geen overtreding). Gevolg was wel dat Ajax die 1-0 wist te scoren. En dergelijke acties zijn me al veel vaker opgevallen. Is die Joost Volmer na zijn jaren in Engeland en zijn blessure dan zoveel slechter geworden dat hij die Uneken er niet uit kan spelen?
Dat moet dan een belangrijke speler zijn, maar samen met die voormalige nieuwe Bergkamp Dennis Schulp vind ik hem typerend voor dit FC Den Bosch...