Ik ken Van Dijk toevallig iets beter dan menig andere speler bij Roda, en ik weet dat hij zich mateloos irriteert aan scheidsrechters, en jij hebt natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien, maar geloof mij, het was een dra-ma. Het was echt nog triester dan de scheids die jij op Den Dungen 6 krijgt.
Gregoor is een speler die met het hart speelt. Jij en ik hebben een andere visie over Cissé dan, ik blijf erbij dat het gewoon een naaistreek is die nergens voor nodig is. Hij liep niet vertraagd langs, hij was binnen een halve seconde gewacht had dan had hij hem zomaar kunnen nemen.
Je weet hoe ik denk over die meneer met die ogen, en dit keer had hij hier geen enkele schuld aan. Ik weet ook niet of je het weet, maar Roda speelde niet op een puntje, en had dus geen enkel belang bij tijdrekken. Reeds 10 minuten lang werd uit het uitvak 'alles of niets' geschreeuwd (niet dat Cissé dan verstaat, maar ook hij speelde op de winst). We moesten winnen om in de buurt te blijven net als AZ. Alleen de scheids hielp niet mee bij een vlotte wedstrijd. Cisse liep gewoon langs omdat Opdam die vrije trap toch niet snel kon nemen. Ik raad je aan de beelden toch nog maar eens terug te kijken, zelfs Jack zij dat hij in een reflex nog opzij sprong. Beetje vreemd om te zeggen dat Opdam het in een opwelling doet en Cissé het bewust doet natuurlijk

Van Dijk komt gewoon onbestuimd instormen, tja, ik kan het wel berijpen, ik houd wel van dat soort spelers. Hij zou zich zelf niet als zo'n mietje meteen laten vallen trouwens. Voetbal is per slot van rekening een mannensport.