Enkele bericht bekijken
Oud 20 February 2005, 23:29   #5747
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Oja, over de scheidsrechters op DD6-niveau.. Geloof me, ik kan er geen hout van, maar die gasten maken nog meer fouten. En fouten is niet erg, maar dat het manipuleert en doet maar.
Bij ons thuis net zo erg als uit hoor.. Thuis hebben we twee van die gasten rondlopen, die volgens mij nog onder de plak zitten bij hun vrouw in de urn en nog actief meegevoetbald hebben met Bep Bakhuis. De een fluit nog redelijk in ons voordeel (hoewel hij dat altijd probeert goed te maken bij de tegenstander) en de ander probeert ten koste van alles elke schijn van partijdigheid te voorkomen.
En uit kom je ook vanalles tegen.. Gasten die bijna alles voor je fluiten omdat ze geen thuisfluiter willen zijn, maar ook spelers die maar de fluit hebben gepakt en figuren die consequent tegen je fluiten. Thuisgrens die vlagt wordt 100% gevolgd, onze vlagger wordt de helft van de tijd overruled. Bal die met een sliding op de achterlijn wordt voorgetrokken levert ineens buitenspel op voor de spits die hem inschiet...

Je komt echt vanalles tegen en als alle scheidsrechters gewoon consequent thuisfluiters waren, dan zat er nog enige logica in.. maar het lijkt allemaal echt nergens op. Wat dat betreft moet van Dijk maar echt niet bij ons komen voetballen.

Maar wel altijd ff een handje geven na de wedstrijd; ook zo'n fossiel met jampotglazen uit de tijd van Bep doet z'n best neem ik aan en offert z'n vrije tijd op.