Enkele bericht bekijken
Oud 22 February 2005, 21:59   #11
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
knip
zo dit lees ik pas voor het eerst, niet boos op me worden okee

ik bedoel niet alle allochtonen hoor, ik bedoel echt puur en alleen de groep die er misbruik van maakt, niet de gastarbeiders of de nazaten ervan, nee, de politiek financieel klimaat parasieten, daar kan ik niet tegen.

je hebt volledig gelijk wat de media betreft ik baeer mijn uitspraken op onderzoeken van de cbs, puur en alleen op cijfers.
en dat stukje wat ik hierneergezet heb over die ama's is alleen ter verduidelijking dat ik dus alleen de parasieten bedoel, en niet de hardwerkende goedbedoelende allo-streep- nederlanders! Die groep moet per direct het land uit, opstappen, als je hier komt om te parasiteren dan donder je maar op.

Die stinkfabriek zoals jij hem noemt, leverde hun veel, en VEEL meer geld op dan arbeid in het land van herkomst, damn als ik 5x zoveel betaald kreeg als nu dus zegmaar 5000 euro om stront te scheppen dan deed ik het. Dus zeg niet dat ze er gedropt werden, ze deden het met eigen medeweten. en kregen er goed geld voor.

Wat betreft de zwarte scholen, dat heb ik nog nooit gesnapt, wins idee was dat eigelijk. dat werkt integratie op alle fronten tegen.

en dat we het met mekaar moeten doen is een feit, en ik besef dat ook heel goed, maar wat jij ook moet beseffen is dat het goed zo is, laten we met zn allen eerst eens zorgen dat we het op regel krijgen in nederland, geen radicale syrische niet nederlandssprekende imams in moskeeen, wij halen ook geen amisshes om in de kerk te zetten, cru'e vergelijking, misschien maar in onze ogen zijn de ideeen van syrsche radicale imams die nieteens een vrouw de hand willen schudden, net zo middeleeuws als die van de amisch die het verrekken electrischiteit te gebruiken, snap je wat ik bedoel. en al nog meer van dat soort zaken, grens dicht, 10 jaar lang.
wedden dat het dan een stuk beter gaat, of het word een burgeroorlog, 1 van de 2, hoe dan ook, de wereld gaat wel verder.

1 ding nog, ik heb geen hekel aan allochtonen, ik ben er niet bang voor, ik heb geen islamofobie , geen homofobie, geen vrouwenhaat, het enige wat ik haat, zijn die hanggroepjongeren die hele wijken onveilig maken, en dat daar neits aan gebeurt, en vooral de nadruk op het er neits aan doen, de angst van onze gerechtelijke macht, BAH! we hebben het te ver laten komen.

het is jammer dat er een politcus moest worden doodgeschoten een columnist afgeslacht en veel meer dingen, voordat we de discussie over het probleem aangegaan zijn.

en dat is ook iets wat ik besef.
  Met citaat antwoorden