Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2005, 16:00   #33
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
belt bart 's nachts op om te horen hoeveel meiden ie heeft versiert
Wat lul jij nou Jij stuurde een sms en ik belde jou, maar je lag al in bed, en je gaapte! Ik liep even naar een pin-automaat toe, vandaar

Ja, het was weer de moeite waard, de wedstrijd beetje jammer, Aachen had door moeten gaan, maar daarna in de kroeg kwamen we één of andere vriendin van Phit tegen waarmee we de hele avond slap hebben lopen ouwehoeren. Schlagers werden aangevraagd en meteen weer afgezet , en de nodige biertjes die we af en toe maar voor de helft betaalden besteld

Die miep was trouwens best dom, ze had familie in Duitsland, maar wist niet wat knap betekende in het Duits. Daardoor dacht ze dat ik haar lelijk vond, hehe Ging ze de hele avond herhalen: jij vindt mij toch niet knap Tevens had Phit een Duits shirt aan, als pro-Hollander!!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden