Enkele bericht bekijken
Oud 26 February 2005, 15:34   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Nee helemaal niet. Waarom zouden wij het christendom moeten opdringen aan islamieten en mogen ze niet hun eigen geloof aanhouden? Dat zou het zelfde zijn dat ik als geloofsloze opeens weer wordt gedwongen om als christen te leven. In mijn dagelijks leven kom ik buiten een aantal feestdagen en wat verouderde regeltjes hier en daar weinig christelijk ideaal tegen. Gelukkig zelfs.
Ik dring het hen ook niet op, zij hoeven niet naar een Christelijke basisschool. Maar ik wil niet dat zij in dit westelijke land generatie op generatie Islamtische idealen ingeprent krijgen.

Wat jij zojuist zei is dat als we Islamitische scholen afschaffen we dat ook moeten doen met de Christelijke, en daar ben ik het absoluut niet mee eens. We zijn altijd een overwegend Christelijk land geweest, en daarom hoeven we dat niet af te schaffen vanwege de Islamitische scholen. Die moet je wél afschaffen om te voorkomen dat we dezelfde fout maken als eerst, namelijk complete buitenlandse wijken in steden bijvoorbeeld. Ze mogen van mij rustig hun geloof houden, maar ze moeten niet in hun vroege jeugd al alleen maar met 'soortgenoten' in aanraking komen.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden