Enkele bericht bekijken
Oud 26 February 2005, 17:16   #5764
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Al een aantal jaar kent het Duitse voetbal volgens mij bitter weinig succes in Europa. Je hebt natuurlijk altijd wel Bayern en Leverkussen behaalde ook succes met mooi voetbal, maar verder kan ik me bitter weinig voor de geest halen... of het moet de Uefa-cup van Schalke onder Huub Stevens zijn, maar dan gaan we wel erg ver in de tijd terug.
Misschien heb ik het mis en ben ik wat resultaten vergeten, maar voor zo'n groot (voetbal)land is het erg matig.

En idd heb ik het verschil kunnen zien tussen AZ en Aken, maar nogmaals: ik heb nergens beweerd dat Aken een slechte ploeg heeft. Met Erik Meijer hebben ze al een spits die in Nederland niet zou misstaan bij minimaal 15 van de HCE-ploegen. Maar wat je mij verwijt, valt jou ook te verwijten mijns inziens. Je kijkt wel erg beperkt naar deze wedstrijd. Zo maakt AZ na de winterstop toch minder indruk dan ervoor en is een wedstrijd tegen Aken toch iets anders als ze ineens torenhoog favoriet zijn.

Maar ondanks dat alles blijf ik bij mijn mening dat het een schande zou zijn geweest als een club die in Nederland in de top meespeelt zou verliezen van een club uit een lagere divisie uit welk land dan ook.