Onderwerp: PvdA GL en SP
Enkele bericht bekijken
Oud 27 February 2005, 10:15   #24
K@rima!
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
Omdat hij dingen bij de naam durfde te noemen.
Omdat hij niet bang was zijn mening uit te dragen ook al is je partij het er niet mee eens, ipv. je bek te houden en ja te knikken.
Omdat hij daadkrachig wou optreden, snel en resoluut, en geen jarenlange kutdebatten voordat er wat word gedaan.
Omdat Pim, Pim was, en niet het idee van een partij uit wou dragen maar wat hem het beste leek.

Wat ik al zei, Pim kon de media gewoon goed bespelen. Elk weldenkend mens ziet in dat al die plannen van Pim nooit zouden werken in dit land. Hoe ik dat weet? Omdat de LPF zijn kans heeft gehad, en zij hebben jammerlijk gefaald. En denk niet dat 't Pim wel gelukt was, want Pim was ook maar een mens.
Met woorden alleen ben je er nog niet. Je hebt de mensen misschien wakkergeschud, maar dat is pas het begin van het begin.

ik wil nog wel ff doorgaan.

ik geef je gelijk dat nederland nooit een paradijs zal worden, maar er moeten verdomme beslissingen genomen worden, er is neit geintegreerd

Daar geef ik je helemaal gelijk in Maar weet je wel wat integreren betekent? Beide partijen moeten zich aan elkaar aanpassen. Ik weet dat veel Nederlanders het hier niet mee eens zijn, maar vraag dan ook niet van allochtonen om zich te integreren. Noem het beestje bij z'n naam, en vraag allochtonen dan meteen om te assimileren(=inburgeren in een land, met verlies van eigen cultuur).

dat ziet iedereen, maar waarom werd daar voor pim nooit over gesproken? omdat de tere zieltjes van de gasten liever niet gekrenkt mochten worden. En die schijtinstelling is door pim doorbroken. Niet dat het zootje oelewappers wat zich op dit moment de regering noemt er dan ook maar iets nuttigs mee heeft gedaan, maar er word tenminste wel over gesproken ipv. de hele zaak dood te zwijgen.

en helaas, heeft zijn frustratie over het niet eerlijk zijn in het onderkennen van problemen en dus er tegenopstaan, er toe geleid dat een groenlinks booomknuffelende teringgek m door ze kop schoot.

en om al die redenen, ben ik nogsteeds fan van pim.

en ik zal dan ook NOOIT voor die kuthippies stemmen, dan nog liever extreem rechts. Want zei zijn diegenen die hier alles kapot hebben gemaakt, met hun mensenrechten en hun zachte hand, BAH.
Waarom er voor het eerst over gesproken werd door Pim en niet veel eerder? Misschien om dat pas later te zien was, hoe de zaken er eigenlijk voor stonden. En tja, dat Pim nou toevallig die ene man is geweest die erover is begonnen? Dat had naar mijn idee net zo goed een andere intelligente vrouw/man geweest kunnen zijn, die een beetje weet hoe zij/zij met de media om moet gaan.

En gelukkig hoef je niet te kiezen tussen extreem links en extreem recht dan..
  Met citaat antwoorden