Onderwerp: PvdA GL en SP
Enkele bericht bekijken
Oud 28 February 2005, 13:47   #34
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Waarom er voor het eerst over gesproken werd door Pim en niet veel eerder? Misschien om dat pas later te zien was, hoe de zaken er eigenlijk voor stonden. En tja, dat Pim nou toevallig die ene man is geweest die erover is begonnen? Dat had naar mijn idee net zo goed een andere intelligente vrouw/man geweest kunnen zijn, die een beetje weet hoe zij/zij met de media om moet gaan.

En gelukkig hoef je niet te kiezen tussen extreem links en extreem recht dan..
maar waarom was er dan geen andere inteligente man of vrouw die er over begon? geef mij daar eens antwoord op.

juist het feit dat niemand er over begon, en hij wel, daardoor heeft hij van mij heel erg veel respect gekregen.

*Daar geef ik je helemaal gelijk in Maar weet je wel wat integreren betekent? Beide partijen moeten zich aan elkaar aanpassen. Ik weet dat veel Nederlanders het hier niet mee eens zijn, maar vraag dan ook niet van allochtonen om zich te integreren. Noem het beestje bij z'n naam, en vraag allochtonen dan meteen om te assimileren(=inburgeren in een land, met verlies van eigen cultuur). *

dat vind ik dus niet hé, als ik naar een ander land ga, dan pas ik me aan aan hun gewoontes hun tradities, hun gebruiken, hun waarden en normen, waarom, omdat ik te gast ben, waarom moet nederland zich gaan aanpassen aan de gasten? dat is gewoon ronduit belachelijk, wat in mijn ogen integreren is is dat je je aanpast aan het land waar je heengaat, en neit andersom, als je wilt dat alles blijft zoals het was, dan had je hier niet moeten komen, wij hebben onze normen en waarden altijd heel hoog geacht, en nu, moeten WIJ, dat aan gaan passen voor hun, weer dat wij hun hé , dat krijg je er van.

de frustratie in mij is erg hoog als ik zie dat er gewoon verrekt word nederlands te leren, als er verrekt word het te accepteren dat hier vrijheid van mening is, als er verrekt word zich aan te passen. begrijp je dat?

*Omdat de LPF zijn kans heeft gehad, en zij hebben jammerlijk gefaald.*

vind je het gek, alle ideeen kwamen van pim, de lpf was snel bijmekaar geraapt, om de zetels te vullen, neit meer niet minder, toen hun leider verdween om het maar zo te noemen, waren ze een op hol geslagen racewagen zonder stuur, hoe je ook je best doet, je crasht tochwel.

ik vind dan ook niet dat je het falen van de lpf op pim mag afschuiven, ik ben er van overtuigd dat hij de boel WEL bijmekaar gehouden zou hebben.
  Met citaat antwoorden