Enkele bericht bekijken
Oud 28 February 2005, 21:50   #32
Joeltja
just myself

Joeltja's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
waarom doe je neit gewoon wat er van je gevraagd word?

waarom meot er achteraan, jamaar hun praten toch ook, ze heeft het niet tegen hun ze heeft het verdomme tegen jou, wat begrijp je daar niet aan, is het niet eerlijk? nou jammer dan, de wereld is niet eerlijk.

heb gewoon neit zon vette bek tegen de leraren jonge, een beetje respect mag best. en je hoeft neit naar school, ga dan gewoon weg ofzo, spreek af met de leerplicht ambtenaar als je jonger als 18 bent en anders kun je gewoon stoppen hoor, lekker werken, niemand die zeurt als je ff staat te kletsen.

ik kan dr met me kop niet bij wat figuren zoals jou op school doen.
ik heb nie gezegd dat ik niet deed wat er van me gevraagd werd, dat maak jij ervan, kzeg alleen dat ik met mn buurman zat te praten, dat kan ook tijdens het doen wat je opgedragen is, vragen maken ofzo....

en ksnap nie helemaal wat je nou moeilijk doe....
'n leraar die gaat opeens tege mij zitten schelden dat ik mn bek moet houden enzo, sorry dat ik het zeg, maar ik heb echt wel respect voor leraren, maar als ze zo tegen me doen zonder ook maar een goede reden, dan hoeft het van mij ff niet meer...

tis ook echt nie zo dat ik als een leraar iets tegen mij zegt dat ik meteen een grote bek terug geef, daar heb je helemaal nix aan, maar 'k liet merken dat ik het er heel erg nie mee eens was.

en kvin dat ik dat best een keer kan doen als me al vaker iets in voorgeschoteld waarvan iemand anders de oorzaak was

en wat ik op school doe...
ik ben een vak aan het leren...