Enkele bericht bekijken
Oud 1 March 2005, 23:57   #36
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joeltja
ik heb nie gezegd dat ik niet deed wat er van me gevraagd werd, dat maak jij ervan, kzeg alleen dat ik met mn buurman zat te praten, dat kan ook tijdens het doen wat je opgedragen is, vragen maken ofzo....

*als er gezegd wordt, mond dicht en ga je vragen maken, waarom moet je dan zonodig toch je bek lostrekken? vertel me dat dan eens, is houd je mond dicht en ga je vragen maken niet duidelijk dan?*

en ksnap nie helemaal wat je nou moeilijk doe....
'n leraar die gaat opeens tege mij zitten schelden dat ik mn bek moet houden enzo, sorry dat ik het zeg, maar ik heb echt wel respect voor leraren, maar als ze zo tegen me doen zonder ook maar een goede reden, dan hoeft het van mij ff niet meer...

* en jij hebt haar daar zeker ook geen reden toe gegeven jij zei : toen had ik het ff nie meer en heb ik iets terug gezegd dat eigenlijk nie mag...'' dus je geeft haar een vette bek, en nog snap je niet dat je er een terug krijgt?

tis ook echt nie zo dat ik als een leraar iets tegen mij zegt dat ik meteen een grote bek terug geef, daar heb je helemaal nix aan, maar 'k liet merken dat ik het er heel erg nie mee eens was.

*door iets te zeggen wat niet mag? oftewel een vette bek.*

en kvin dat ik dat best een keer kan doen als me al vaker iets in voorgeschoteld waarvan iemand anders de oorzaak was

*nee nou schuif je het af op een ander, jij zat net zo goed te praten als die ander, maar jij werd er op aangesprokn niet hun, dus hoezo zijn hun dan de oorzaak van jou praten? nou? werd je gehypnotiseerd om toch te gaan praten of was het soms een neef van harry potter die je er toe dwong? praat geen poep man.*

en wat ik op school doe...
ik ben een vak aan het leren...
maar waarom geef je dan commentaar, waarom houd je neit gewoon je bek dicht zoals van je gevraagd word?
waarom moet je er dan commentaar op leveren?
omdat jij de almachtige joeltja meer recht van spreken heeft dan een leraar?
omdat jij de baas bent in de klas?
of is er een andere reden, vertel me dat dan eens.

jij snapt neit dat ik moeilijk doe, hahah, vooraan stond je neit toen ze gezond verstand uitdeelden of wel?

nou okee ik zal het je uitleggen, ik doe moeilijk om het feit dat dit hele topic er over gaat waarom leraren geen respect meer krijgen, jij bent daar gewoon een perfect voorbeeld van, je respecteerd de leraar niet. en dan kun je wel zeggen dat doe ik wel, als je respect hebt voor iemand dan neem je aan van hun dat datgene wat er gezegd word ongeacht jou eigen meningkje dat dat het beste voor jou is, en al helemaal van een voorbeeld figuur zoals een leraar, dat is namelijk net waar het fout gaat, je wilt helemaal niet leren dat het onfatsoenlijk is om door de les heen te lullen, nee je wilt graag je eigen stempel op de les drukken, want jouw mening is toch ook belangrijk? ja tuurlijk is dat zo, maar niet in de les, je bent daar niet om je mening te verkondige als je dat wilt ga je maar in de leerlingenraard ofzo en verkondig maar raak voor een knaak, maar in de les houd je gewoon je bek en doe je wat je gezegd word.

ik ben geen heilige boon, maar ik houd wel mijn mond als ik een les aan het volgen ben, waarom omdat ik op wil letten wat er gezegd word, ik wil graag wat leren op school, en dat wil jij klaarblijkelijk niet want je vind je dagelijkse praatgroepje tijdens de les belangrijker dan wat de regels zijn, en als er dan wat van gezegd word ga je ook nog eens een vette bek opzetten in plaats van je te realiseren dat je fout zit en gewoon doet wat er gezegd word.

nee, je moet gewoon doen wat je gezegd word, niet meer, niet minder, ik kon me er op de middelbare school al de tering irriteren aan gasten die altijd door de les lullen, en denken dat ze het beter weten, en ik heb zo, na jou hele verhaal gelezen te hebben de mening er aan over gehouden dat je net zon figuur bent.
  Met citaat antwoorden