Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dan wil ik dat ze het
a, alleen opvoed,
b, voor adoptie opgeeft,
c , laat weghalen, de beslissing is aan haar niet aan mij, wat wel mijn beslissing is is dat ik geen kinderen wil, en ze al helemaal niet wil op deze leeftijd en ik ben dan ook niet van plan er voor te op te draaien voor een neukfoutje, als het gepland is dan is het een heel ander verhaal, maar gaat het per ongeluk dan blijf ik bij mn standpunt.
|
Stel dat ze besluit het te houden, en dat kindje zou gaan vragen naar 'papa'..zou je dan nog niet in aanraking willen komen met je kindje? Volgens mij gaat dat wel knagen op een gegeven moment.
Als ik er op dit moment achter zou komen dat ik zwanger zou zijn, zou ik abortus laten plegen. Net als wat Sanne zegt, ik kan er niet voor zorgen en wil nog teveel dingen doen voordat ik kan gaan nadenken over kinderen. Ik denk dat als ik het kind zou houden, ik het altijd mijn fout zou gaan kwalijk nemen. Adoptie zou ik never nooit over m'n hart kunnen verkrijgen.
Mijn ouders kunnen toch geen kinderen meer krijgen, maar stel dat het zou kunnen, zou ik het best leuk vinden om er nog een broertje of zusje bij te krijgen.