Nog even dit.. Ik geef een leraar enkel respect als hij dit verdient. Vandaag meegemaakt dat een leraar mij de kanker in schold voor ongeveer 5 minuten lang omdat hij chagrijnig was dat er 25 man tegelijk op zn raam sneeuwballen zaten te gooien (

) en dat ik mijn boek niet bij had voor het eerst in het jaar (waar ik mijn excuses voor aanbood en vroeg of ik een boek mocht lenen in de mediatheek)
Nja, ik kookte van woede maar zei rustig tegen hem van 'ik kan u ook best de kanker in schelden omdat ik niks liever wil op dit moment, maar daar schieten we geen van beiden mee op, dus daarom dat ik dit niet doe en ik zou het op prijs stellen dat u het ook niet bij mij doet'
Toen was het even TOTAAL stil
En toen zei die van 'ik kan je nou wel eruit sturen maar dat heeft ook geen zin bij jou' en blijkbaar zei mijn blik toen voldoende tegenover hem en liep hij weg..
Behoorlijk ironisch dat er dan die hele les niemand een goed antwoord geeft behalve ik (wat bijna standaard is in die les)
Is tevens dezelfde leraar die mij openlijk voor junk uitschold (als ik dat verhaal hier ooit had verteld iig..)
Maar zulke leraren mogen ze wat mij betreft dus jarenlang hun balzak inslaan
edit : excuses voor het taalgebruik, indien iemand het niet leuk vind dat ik deze taal gebruik.. Maar ik quote de leraar even min of meer letterlijk zodat jullie meer inzicht krijgen in de situatie'