Enkele bericht bekijken
Oud 3 March 2005, 21:30   #4
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Maar staat geld niet in het hele voetbal voorop? Kijk, ik vind het ook een jammerlijke zaak als niet twee Nederlandse clubs naar de intertoto zouden kunnen... Maar om daar nou een forse boete voor te riskeren? Dan ligt imho toch echt de 'fout' eerder bij de UEFA door boetes te geven als een bond geen twee clubs kan leveren omdat een van de clubs meedoet aan een ander UEFA-toernooi.
Daarbij stelt die intertoto-cup toch nauwelijks iets voor? Nederlandse clubs hebben er toch geen succes en het wordt vaker gebruikt als voorbereiding op het nieuwe seizoen. Maar ik kan begrijpen dat het voor fans zoals jij wel jammer is als je niet met Roda mee naar uitwedstrijden kan, mocht Roda niet mee mogen doen aan de UEFA-cup.. Maarja, dat is dan toch Koning Geld die regeert in Voetballand. En dat is helaas op alle niveaus zo (UEFA/ KNVB/ clubs/ spelers etc).

En die lijst... Tja. In andere landen wordt idd ook het nodige geroepen, maar in Nederland wordt als enige land daar echt tegenin gegaan. Ik vind het ook wat kinderachtig hoor, maar dankzij die media-heisa is het helemaal overdreven imho. Aan de andere kant weet iedereen nu waar ze aan toe zouden moeten zijn dankzij die lijst..