Enkele bericht bekijken
Oud 4 March 2005, 12:21   #2
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Mijn stem gaat naar Nynke! Zal het ook nog even toelichten enzo.

yor: Enthousiast stukje, vind je einde geniaal Ik lust alleen geen ananas maar dat wist je al. Je schrijft heel losjes, wat opzich niet echt negatief bedoeld is, en je zinnen lopen af en toe niet helemaal lekker.

appelshampoo: Gewoon een leuke column, niets meer en niets minder. Wel herkenbaar! En nu slagen hè

banaan: Heb heel erg zitten twijfelen tussen jouw column en die van Nynke, maar heb uiteindelijk niet voor de jouwe gekozen omdat ik taalfouten toch wel irritant vind, en het onderwerp misschien een beetje vergezocht vind.

lieve colafles: Zo herkenbaar! Precies de manier waarop je altijd wordt aangesproken bij de Belcompany, T for Telecom of Vodafonewinkel: ze willen alleen maar verkopen, verkopen, verkopen. Hoe duurder hoe beter. Ik vind je schrijfstijl erg leuk, ik kan me precies voorstellen hoe je daar in de winkel stond

alpha: Heel, heel, heel erg jammer dat je je taalfouten niet even uit je stukje hebt kunnen halen. Da's toch wel het minste wat je kunt doen als je meedoet aan een columnwedstrijd. Vind je column verder ook niet bijster interessant, je haalt je eigen stelling gewoon bruut onderuit en dat lijkt me niet de bedoeling.

Nu maar hopen dat ik zelf geen spelfouten heb gemaakt