Onderwerp: Jouw eerste date
Enkele bericht bekijken
Oud 4 March 2005, 17:47   #2
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

1e date was ook de bios. Ik ging d`r ophalen en we zouden samen 7km verderop naar de bios gaan, omdat we dat een betere vonden dan eentje in de buurt. Heen weg was gezellig, waar we het over hadden weet `k niet meer. Wij daar aangekomen, ik kaartjes halen, zij op een stoeltje aan een tafel. Vrouw achter de kassa: "Voor wie is het andere kaartje?" Ik: "eumm, een meisje" Zij: "hoe oud is ze" Begon al iets te dagen. Ik: "Weet ik niet" "momentje" (5min) later "ze is 16" Zij "jaja, dat zal wel" Naja ik geen kaartjes, kom ik een vriend tegen die snel de kaartjes ophaald bij de andere kassa mevrouw.
Hup wij naar binnen, vriend bedank. ..Badboys2.. laatste half uur moest ik plassen niet normaal. Ik durfde niet langs al die mensen te stappen en wachte dus het einde van de film dat maar niet wou komen Film afgelopen, ik een spurt naar de w.c. Op de terugweg ernstig verdwaald, 1uur `s nacht, ik hopen op romanties sterren kijken, maar er was gewoon paniek Bij haar huis nog wel een kusje op m`n wang gekregen Mooie meid, nogsteets, alleen beetje ruzie nu

M`n 2e date was wel vet romanties.... vond ik `k wenie of ik jullie zal vermoeien..
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden