Enkele bericht bekijken
Oud 4 March 2005, 21:13   #5772
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Wat is er arrogant aan? Iedereen die ik heb gesproken heeft een gezellige avond gehad en dat was het ook.
Wedstrijd was geen reet aan, en na de 1-0 al beslist. Meeste lol viel ergens anders behalen..

Waarom mogen we ons lolletje niet behalen met één groot sneeuwballen gevecht. Of moeten we ons zo genaamd aan de supporterscodes houden? Altijd braaf je liedje zingen, sjaaltje de lucht in, 3-0 verliezen en je nog je handen stuk klappen.

Ik kom best voor de voetbal, maar gisteren was er geen ziel te beleven op het veld, en des te meer daarbuiten. Dat heel Nederland ons dan ziet als een stelletje hersenloze interesseert echt geen reet. Het was gewoon een gezellige sfeervolle avond in een verder zoutloos duel met een veels te hoge toegangsprijs.

Ipv de supporters die er waren voor alles en nog wat uit te maken kunnen we beter is kijken naar die hele belachelijke beker die werkelijk geen bal meer voorsteld in dit land.

Idd alle lof voor Nac die voor het eerst sinds 15 jaar weer is met meer dan 1000 man naar de Kuip komen, en heel de wedstrijd zingen hoe erg ze Rotterdam wel niet haten....over triest en belachelijk gesproken

Interesseert mij de rest van de 'natie' nou. Trouwens Bart hoe dacht je dat de rest van de 'natie' dacht/denkt over jullie uitstapjes naar Duitsland...over belachelijk gesproken