Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En natuurlijk interesseert het jou wat men in Nederland daarvan vindt. Niet voor niets worden internetsites afgestruind naar commentaar op de wedstrijd (in ieder geval door Arie) en je kunt wel net doen alsof het je allemaal koud laat en erom lachen maar onwillekeurig moet het toch vreselijk pijnlijk zijn om zo af te glijden
|
Nou, nee hoor. Alleen die gasten van nac maken zich zelf altijd zo belachelijk. via lunaticnews.nl was derat.nl ooit eens bij het nieuwsitem gekomen en dat was wel zo lachwekkend dat ik voor en na iedere wedstrijd tegen nac wel een kijkje neem op derat.nl.
Zo zouden ze er een hele gekke boel van gaan maken tijdens carnaval!(zat er ook een met nac shirt met S.C.F. erop in het uitvak!!) Jullie vinden dat misschien leuk, maar wij vinden dát nou behoorlijk kansloos, en zo zet je jezelf voor lul in mijn ogen.
De andere keer hadden ze weer een teller die om de minuut werd bijgewerkt over hoeveel kaarten er wel niet verkocht waren voor de wedstrijd tegen het grote Feyenoord. Allemaal grote verhalen over 2 vakken vol, komen ze net met 1 vak. Dan nog die blije dj tiesto liedjes onder begeleding van een trom. Gek hoor! Zitten vast ook allemaal met samengeknepen billetjes naar het songfestival te kijken.
(ondertussen neemt de frustatie alleen maar toe omdat ze nog nooit hebben gewonnen in de Kuip)
Dit jaar voor de competitie ook weer. Die "nerds uit Dordt-Noord" zouden ze wel eens een lesje in creativiteit en zang leren. Net 1 vak vol, en ze kregen toch een pak slaag met 4-0, en die hele wedstrijd compleet
niet gehoord.
Na Willem II is Feyenoord voor die gasten geloof ik ook dé wedstrijd van het jaar. Voor ons(mij dan) zijn al die competitiewedstrijden hetzelfde, behalve dan tegen ajax, psv, utreg en ado.
Ohja, en als het enige wat jij hoorde homo's uit breda en we love you feyenoord was, zou je toch eens wat aan je oren moeten laten doen.