Enkele bericht bekijken
Oud 5 March 2005, 11:58   #5778
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Dat de sfeer bij competitiewedstrijden kut is kan ik niet ontkennen. Maar afgelopen donderdag zat ie er gewoon best in! Dat jij dat niet vond op SBS ken ik niet helpen..

We moeten het verleden niet teveel romantischer man. Net of er toen niet geprovoceerd werd naar de tegenstander. Dat gebeurt al jaren joh. Alleen vroeger zongen ze dat ze "stenen gingen gooien" naar de jongens van Breda..
Dat hele verhaal dat Feyenoord daar vroeger boven stond is gewoon eigen leven gaan leiden. Vroeger werd er net zoveel gekankerd, geprovoceerd, misschien wel meer.

Wel een verschil met vroeger is een andere mentaliteit. Toen zaten er 20.000 die lawaai maakt voor uitverkochte bak, nu maakt een uitverkochte bak niet eens lawaai.
Maar zoals jij zegt, dat voor veel clubs Feyenoord-uit nog maar gewoon uitje is geldt dat ook voor veel clubs die op bezoek komen.
Leuk al die clubs die met 300 man op bezoek komen, en ff de standaard "tralalala" liedjes afwerken en weer naar huis gaan.

Tis gewoon gewoon een trend die overal ziet. Het gekke is er af, en alles moet georganiseerd van uit de club, gemeente, en politie. Het spontane wordt langzamerhand de mond gesnoerd.

En inderdaad lees ik wat andere over ons te schrijven. Niet altijd, soms lees het via Feyenoordsites, leuk om te lezen. Maar als een stelletjes naccers ons hersenloze kakkerlakken noemen, zal ik daar echt geen minuut slecht van slapen hoor..

Laatst aangepast door theo tank : 5 March 2005 om 12:01
theo tank is offline   Met citaat antwoorden