Enkele bericht bekijken
Oud 5 March 2005, 16:32   #19
appelshampoo
Guest

Standaard Photoshop contest uitleg

Ja sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ik heb ook een leven en ik was dus aan het werk de hele dag.

Toen ik vanmorgen opstond heb ik nog even snel het forum gecheckt en ik werd even niet goed van de manier waarop jullie in dat topic met elkaar omgingen. Ten eerste Headliner hield jij je al niet aan de forumregels want het is verboden om een foto van een mede-forummer te plaatsen zonder toestemming. Bij de eerste contest tolereerde ik dit nog, en dit is achteraf een fout geweest dat geef ik ronduit toe. Maar vind je het nou zelf niet een beetje kinderachtig? 1 keer een grapje is leuk maar jij gaat er gewoon grandioos in door om iemand af te zeiken. En daarbij komt: Sinds wanneer beslis jij wat ik wel en niet mag doen? En wat Ambypur wel en niet moet doen? Ik organiseer tenminste zo'n contest, dat is iets dat anders helemaal niet gebeurd was. Ik geef ook toe dat het topic beter had kunnen sluiten dan verwijderen maar dat is allemaal achteraf gezeur en daar hebben we nu niets meer aan. En bovendien Headliner, ik weet dat jij me niet mag als persoon, maar ík vind dat je me over deze ene 'fout' niet meteen af kunt kraken als forumbaas. En als je nog meer 'fouten' van mij ziet mag je me altijd pm'en.

De contest zal opnieuw geopend worden met andere en strengere regels binnekort, en als het iemand niet zint dat ik als organisator optreed dan doet diegene gewoon niet mee.